ONLINE REZERVACE CVIČENÍ

AKTUÁLNÍ ZMĚNY V ROZVRHU

SOBOTNÍ ZUMBA S ADÉLOU

 

 

Zveme Vás na speciální lekci Zumby, v sobotu 26. ledna od 9.00.

Rezervace online, SMS, telefonicky, emailem.

Vanda žije pohybem již od dětských let. Přes moderní gymnastiku a balet se dostala až ke sportovnímu a fitness aerobiku, ve kterém několik let úspěšně reprezentovala ČR (mistryně a dvojnásobná vicemistryně světa). Trenérská a lektorská činnost pak byla logickým vyústěním vrcholového trénování. Lektorovat začínala v roce 1999 klasickým aerobikem a přes jeho nejrůznější formy se postupně dostala k tanečním lekcím a body&mind. Nyní je maminkou dvou malých dětí, které zcela vyplňují téměř všechen její čas. Prostor na lektorování si ale vzít nenechá. Její hodiny jsou nabité energií a pohodou.

Kvalifikace:

  • ZUMBA ® instructor
  • AEROBIC instructor (FISAF)
  • POWER JÓGA instructor (FISAF)
  • DANCE JÓGA instructor (FISAF)
  • JÓGA PRO TĚHOTNÉ (BMSA)
  • FITNESS instructor (FISAF)
  • OSOBNÍ TRENÉR A TRENÉR FITNESS (Cardiofitness Academy)
  • ART IN MOTION DANCE DIPLOM (JAD Company)

Lekce v ENDORFINU: ZUMBA

Dynamická lekce vytrvalostně-posilovacího charakteru bez složitých krokových variací.

Tato lekce je postavena na pravidelném střídání aerobních a posilovacích intervalů. Pracuje s různými zónami zatížení těla tak, aby docházelo k efektivnímu spalování tuků, tvarování postavy a rozvoji kondice. Součástí lekce je také procvičení hlubokého stabilizačního systému.

 

Pro koho je lekce určena?

  • Pro všechny, kteří chtějí efektivně a zdravě formovat postavu, odstranit bolesti zad způsobené nesprávným držením těla, kompenzovat sedavé zaměstnání nebo si jen vyčistit hlavu.
  • Pro ty, kterým nic neříká aerobic, a přitom si chtějí dát pořádně do těla.

 

Téměř všichni dnes trpíme bolestmi zad. Sedíme v autě, u počítače, nadužíváme myš a dotykové displeje a tím přetěžujeme karpální tunely, máme tuhou pánev a hrudník, měníme přirozené zakřivení páteře. Jóga je prastaré cvičení, avšak původní zaměření se liší od potřeb  a pohybových stereotypů naší populace.

Na páteční lekci jógy se zaměříme na maximální možné napřímení páteře a srovnání svalových disbalancí, abychom utvořili dostatečný prostor pro naše meziobratlové ploténky a z lekce odcházeli s pocitem, že jsme o pár centimetrů "povyrostli". Příjemné plynutí pozicemi s cílem aktivovat pánevní dno a hluboký stabilizační systém páteře, rozhýbat pánev a hrudník, stabilizovat core (střed těla). Nezapomeneme ani na nácvik a pochopení funkce správného dýchání pomáhající k  vědomého uvolnění přetížené bederní oblasti. Zařadíme cviky, které působí proti bolesti preventivně. Lekce je doplněná o použití pomůcek za cílem protažení a uvolnění unavených zad.

POLYGLOTSALON VILLAZDRAVÉ STRAVOVÁNÍMŠ DOMINOBENEFIT PLUS  Multisport  sodexo