Provozní řád
PROVOZNÍ ŘÁD:
Tento provozní řád upravuje vzájemné vztahy mezi provozovatelem - ENDORFIN s.ro. a klinetem. Klientem provozovny se rozumí návštěvník, který uhradil jednorázové vstupné nebo si zakoupil permanentku. Každý klient je povinen seznámit se s provozním řádem. Úhradou vstupného klient souhlasí s podmínkami provozního řádu.
- Platnost permanentky je 1 rok od jejího zakoupení.
- Zakoupenou permanentku lze vrátit do 14 dnů od data nákupu (s odečtením poměrné částky za již vyčerpané vstupy). Po uplynutí této doby nelze požadovat vrácení částky.
- Permanentku s uplynulou platností lze znovu aktivovat pouze dobitím dalších minimálně 10 vstupů.
- Ve výjimečných případech, z důvodu zdravotní indispozice (potvrzené lékařem), lze permanentku o 1 měsíc prodloužit. O prodloužení musí být požádáno písemnou formou (info@aerobicliberec.cz) před skončením platnosti permanentky. Žádosti jsou posouzeny individuálně.
- V případě potřeby lze nevyčerpané vstupy na permanentce převést na jiného klienta.
- Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu nabídky skupinových lekcí. Tato skutečnost nemění pravidla pro případné vrácení zakoupené permanentky. Změna v rozvrhu nikdy není bezdůvodná, vychází zpravidla z požadavků ze strany instruktora nebo z dlouhodobé neobsazenosti lekce.
- Každý klient je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav, cvičení se účastní na vlastní nebezpečí.
- Před první návštěvou doporučujeme konzultaci zdravotního stavu s lékařem.
- V případě, že klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje využívání služeb provozovny, nebo takovéto pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto skutečnost okamžitě oznámit personálu a ihned ukončit využívání služeb. Provozovatel není odpovědný za jakékoli škody na zdraví či majetku, které mohou klientovi vzniknout v důsledku nedodržení tohoto postupu či pokynů personálu provozovatele. Provozovatel není dále zodpovědný za jakékoli škody na zdraví či majetku, které si klient způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti či přeceněním své kondice. V případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit provozovateli.
- Každý klient je povinen používat sportovní oděv, být přezutý do čisté sportovní obuvi a při samotném cvičení používat vlastní čistý ručník.
- Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) jsou určeny výhradně šatní skříňky. Klient je zodpovědný za bezpečné uzamknutí své šatní skříňky.
Nebude-li skříňka uzamčena, neodpovídá provozovatel za škodu na věcech v ní odložených. Klient je povinen při odchodu z šatny šatní skříňku vyprázdnit a nechat odemčenou. - Při opakovaném porušení provozního řádu je provozovatel oprávněn ukončit členství klienta, popř. vyzvat klienta, aby provozovnu opustil.
Tento provozní řád je platný a účinný ode dne 1.1.2016.