Loading color scheme

CVIČENÍ RODIČŮ S DĚTMI

Zveme Vás na hravé lekce cvičení dětí a rodičů.

Lekce trvá 45 minut a je zaměřena na všestranný pohybový rozvoj dítěte, upevnění vztahu dítě rodič a socializaci nejmenších. Je určena pro chodící i lezoucí děti.

Více informací
INDIVIDUÁLNÍ TRÉNINKY

V našem studiu Vám nabízíme možnost individuálních tréninků. Ať už je vaším cílem kondice, hubnutí, řešení bolestí zad, specifické obtíže s chodidly, klouby, cvičení v těhotenství, sportovní příprava, nebo prostě jen cítit se lépe, ve studiu ENDORFIN máte možnost domluvit si svoji osobní lekci přímo na míru.

Více informací
TĚHOTENSKÉ CVIČENÍ

Pro nastávající maminky aktuálně nabízíme výběr z několika vhodných lekcí i pro těhotné. Při všech těchto hodinách je brán zřetel na aktuální stádium těhotenství, lektor je schopen budoucí maminku navést, poupravit cviky tak, aby těhotné ženě vyhovovaly a nebyly pro ni rizikové.

Doporučujeme zařadit pravidelné cvičení po 3. měsíci těhotenství a po konzultaci s lékařem.

Více informací
Aerobic + posilování

Lekce dynamičtějšího charakteru s aerobním úvodem a jednoduchou choreografií, následným posilováním celého těla, zapojení CORE pro stabilizaci a aktivaci hlubokých svalů těla a závěrečnou relaxací a uvolněním přetěžovaných svalových skupin.

Více informací
BOSU

BOSU je měkká polokoule o průměru 65 centimetrů. Název vznikl ze zkratky anglického výrazu "both sides up", česky tedy "obě strany nahoru".

Na BOSU se dá cvičit měkkou stranou nahoru, kdy slouží na principu stupínku. S využitím jednoduchých krokových variací, rozmanitých výskoků, výdrží a balancí se tak velmi rychle dostanete do potřebného tempa. Po celou dobu zábavného cvičení na BOSU navíc automaticky zapojujete hluboko uložené břišní a zádové svaly, které běžným pohybem neposílíte a které jsou zodpovědné za správné držení těla.

Více informací
DO FORMY

Komplexní cvičení spojující cardio úseky se silovými prvky, závěrečným strečinkem a uvolněním. Zahřátí organismu, nastartování spalování, posilování problémových partií, cviky v tempu, ale i pomalé a cílené, uvolnění a stabilizace během dne přetěžovaných oblastí, protažení a relaxace. Na lekci využíváme různé pomůcky (bosu, činky, flowtoning, overbally, fitbally, expandery, gumy). Hodina je vhodná i pro začátečníky.

Více informací
KRUHOVÝ TRÉNINK PRO ŽENY

Velmi efektivní způsob hubnutí a tvarování postavy založený na principu tréninku ve fitness.

Lekce speciálně sestavená tak, aby docházelo ke spalování tuků a tvarování problematických partií. Základem jsou poznatky z oblasti fitness a individuálního tréninku, které jsou modifikovány do podoby skupinové lekce.

Více informací
PROBLÉMOVÉ PARTIE

Lekce se zaměřuje na posilování problémových partií (břicho, záda, paže, hýždě, stehna). Společně s jednoduchými aerobními kroky a závěrečným funkčním strečinkem jde o lekci vhodnou pro ty, kdo si chtějí zdravě a kvalitně posílit celé tělo. Hodina je vhodná i pro začátečníky.

Více informací
TABATA

Efektivní druh intervalového tréninku, který Vám pomůže vytvarovat postavu, zvýší fyzickou kondici, sílu a vytrvalost.

Více informací
JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA

Spojení jógy a zdravotně funkčního pohybu. Jemná lekce, která Vás naučí správnému dýchání a držení těla. Vhodná cesta při řešení bolestí pohybového aparátu.

Více informací
PILATES

Specifický způsob cvičení, který vám umožní změnit nejen tělesný vzhled, ale také zklidnit mysl. Je to harmonické cvičení v pomalém tempu, vhodné i pro ty, kteří se cvičením začínají.

Více informací
SENIORSKÉ CVIČENÍ

Jedná se o pomalé, nenáročné cvičení s pomůckami na protažení celého těla při relaxační hudbě.

Lekce jsou vhodné nejen pro starší cvičence, ale i kohokoliv, kdo má chuť zatrénovat si v pomalejším tempu.

Více informací
ZDRAVÁ ZÁDA

Během lekce si osvojíte vhodné dýchání a správné nastavení těla. Důkladně a kvalitně procvičíte postupně všechny segmenty páteře, posílíte hluboké zádové a břišní svaly, které napravují držení těla, a protáhnete přetížené a zkrácené svalové skupiny. Pravidelné cvičení pomáhá řešit pohybové obtíže a je vhodné také jako prevence jejich vzniku.

Více informací
Cvičení pro děti a rodiče

Lekce pro děti od cca 5 měsíců do 4 let.

Cvičení podporuje psychomotorický vývoj i socializaci dětí, učí spolupráci, rozvíjí pohybové dovednosti a je vhodnou formou aktivního trávení času.

Písničky, říkanky, hry, cvičení s velkým a malým míčem, BOSU, válcem, opičí dráhy, relaxace..to vše si užijete společně se svým dítětem.

Jóga pro děti a rodiče

Lekce je vhodná pro děti cca od 3 let.

Užijte si společně strávený čas. Přijďte si zacvičit s Vašimi dětmi. Nejde o výkon ani talent, ale o to, že si spolu pohrajete, protáhnete se a něco zažijete. Společné cvičení jógy podporuje vztah mezi dítětem a rodičem, zlepšuje vzájemnou komunikaci a pomáhá "naladit se" na druhého. Kromě toho si užijete soustu zábavy 🙂.

Vážení klienti,

vzhledem k aktuálně nastaveným náročným podmínkám provozu sportovišť zůstává naše studio do konce roku uzavřeno.

Pevně věříme, že otevřeme v pondělí 4. ledna 2021 za přijatelných podmínek.

Přejeme Vám pohodové Vánoce a do Nového roku hlavně hodně zdraví a energie do cvičení.

Budeme se na Vás těšit.

 Aktuální informace k otevření najdete průběžně zde.