Loading color scheme

TĚHOTENSKÉ CVIČENÍ

Pro nastávající maminky aktuálně nabízíme výběr z několika vhodných lekcí i pro těhotné. Při všech těchto hodinách je brán zřetel na aktuální stádium těhotenství, lektor je schopen budoucí maminku navést, poupravit cviky tak, aby těhotné ženě vyhovovaly a nebyly pro ni rizikové.

Doporučujeme zařadit pravidelné cvičení po 3. měsíci těhotenství a po konzultaci s lékařem.

Vyberte si z následující nabídky:

  • PILATES
  • PORTDEBRAS
  • ZDRAVOTNĚ FUNKČNÍ CVIČENÍ
  • ZDRAVÁ ZÁDA

Vážení klienti, v červnu opět otevíráme! Během léta budeme cvičit v omezeném prázdninovém provozu, rozvrh znovu zaplníme od září.

Aktuálně Vás tedy zveme na úterní Kruhový trénink a Powerjógu, v červenci přidáme ranní Pilates.

Žádáme všechny příchozí o dodržování nařízených opatření:

  • dostavte se s dostatečným předstihem - tak, abyste byli 10 min před lekcí připraveni na chodbě před sálem
  • neshlukujte se v prostorách recepce a zázemí
  • vydezinfikujte si ruce při příchodu na recepci
  • noste roušku v prostorách recepce, šatny, chodby, toalet
  • před cvičením si roušku odložte
  • využívejte šatny a sprchy, v nezbytně nutném rozsahu
  • doporučujeme vlastní podložku a ručník na cvičení

 Předem děkujeme za spolupráci a těšíme se na Vás :) !