Loading color scheme

Aerobic + posilování

Lekce dynamičtějšího charakteru s aerobním úvodem a jednoduchou choreografií, následným posilováním celého těla, zapojení CORE pro stabilizaci a aktivaci hlubokých svalů těla a závěrečnou relaxací a uvolněním přetěžovaných svalových skupin.

Více informací
JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA

Spojení jógy a zdravotně funkčního pohybu. Jemná lekce, která Vás naučí správnému dýchání a držení těla. Vhodná cesta při řešení bolestí pohybového aparátu.

Více informací
BOSU

BOSU je měkká polokoule o průměru 65 centimetrů. Název vznikl ze zkratky anglického výrazu "both sides up", česky tedy "obě strany nahoru".

Na BOSU se dá cvičit měkkou stranou nahoru, kdy slouží na principu stupínku. S využitím jednoduchých krokových variací, rozmanitých výskoků, výdrží a balancí se tak velmi rychle dostanete do potřebného tempa. Po celou dobu zábavného cvičení na BOSU navíc automaticky zapojujete hluboko uložené břišní a zádové svaly, které běžným pohybem neposílíte a které jsou zodpovědné za správné držení těla.

Více informací
PILATES

Specifický způsob cvičení, který vám umožní změnit nejen tělesný vzhled, ale také zklidnit mysl. Je to harmonické cvičení v pomalém tempu, vhodné i pro ty, kteří se cvičením začínají.

Více informací
DO FORMY

Komplexní cvičení spojující cardio úseky se silovými prvky, závěrečným strečinkem a uvolněním. Zahřátí organismu, nastartování spalování, posilování problémových partií, cviky v tempu, ale i pomalé a cílené, uvolnění a stabilizace během dne přetěžovaných oblastí, protažení a relaxace. Na lekci využíváme různé pomůcky (bosu, činky, flowtoning, overbally, fitbally, expandery, gumy). Hodina je vhodná i pro začátečníky.

Více informací
SENIORSKÉ CVIČENÍ

Jedná se o pomalé, nenáročné cvičení s pomůckami na protažení celého těla při relaxační hudbě.

Lekce jsou vhodné nejen pro starší cvičence, ale i kohokoliv, kdo má chuť zatrénovat si v pomalejším tempu.

Více informací
ZDRAVÁ ZÁDA

Během lekce si osvojíte vhodné dýchání a správné nastavení těla. Důkladně a kvalitně procvičíte postupně všechny segmenty páteře, posílíte hluboké zádové a břišní svaly, které napravují držení těla, a protáhnete přetížené a zkrácené svalové skupiny. Pravidelné cvičení pomáhá řešit pohybové obtíže a je vhodné také jako prevence jejich vzniku.

Více informací
KRUHOVÝ TRÉNINK PRO ŽENY

Velmi efektivní způsob hubnutí a tvarování postavy založený na principu tréninku ve fitness.

Lekce speciálně sestavená tak, aby docházelo ke spalování tuků a tvarování problematických partií. Základem jsou poznatky z oblasti fitness a individuálního tréninku, které jsou modifikovány do podoby skupinové lekce.

Více informací
PROBLÉMOVÉ PARTIE

Lekce se zaměřuje na posilování problémových partií (břicho, záda, paže, hýždě, stehna). Společně s jednoduchými aerobními kroky a závěrečným funkčním strečinkem jde o lekci vhodnou pro ty, kdo si chtějí zdravě a kvalitně posílit celé tělo. Hodina je vhodná i pro začátečníky.

Více informací
TABATA

Efektivní druh intervalového tréninku, který Vám pomůže vytvarovat postavu, zvýší fyzickou kondici, sílu a vytrvalost.

Více informací

Na základě nařízení vlády přerušujeme od 12. října provoz.

Aktuální informace k obnovení provozu naleznete průběžně zde.