Loading color scheme

Aerobic + posilování

Lekce dynamičtějšího charakteru s aerobním úvodem a jednoduchou choreografií, následným posilováním celého těla, zapojení CORE pro stabilizaci a aktivaci hlubokých svalů těla a závěrečnou relaxací a uvolněním přetěžovaných svalových skupin.

Více informací
JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA

Spojení jógy a zdravotně funkčního pohybu. Jemná lekce, která Vás naučí správnému dýchání a držení těla. Vhodná cesta při řešení bolestí pohybového aparátu.

Více informací
BOSU

BOSU je měkká polokoule o průměru 65 centimetrů. Název vznikl ze zkratky anglického výrazu "both sides up", česky tedy "obě strany nahoru".

Na BOSU se dá cvičit měkkou stranou nahoru, kdy slouží na principu stupínku. S využitím jednoduchých krokových variací, rozmanitých výskoků, výdrží a balancí se tak velmi rychle dostanete do potřebného tempa. Po celou dobu zábavného cvičení na BOSU navíc automaticky zapojujete hluboko uložené břišní a zádové svaly, které běžným pohybem neposílíte a které jsou zodpovědné za správné držení těla.

Více informací
PILATES

Specifický způsob cvičení, který vám umožní změnit nejen tělesný vzhled, ale také zklidnit mysl. Je to harmonické cvičení v pomalém tempu, vhodné i pro ty, kteří se cvičením začínají.

Více informací
Dance fit

Dynamická lekce, která netradičním způsobem kombinuje tanec s posilováním problémových partií. Jednoduché taneční choreografie doplněné cvičením s rozmanitými pomůckami.

Více informací
DO FORMY

Komplexní cvičení spojující cardio úseky se silovými prvky, závěrečným strečinkem a uvolněním. Zahřátí organismu, nastartování spalování, posilování problémových partií, cviky v tempu, ale i pomalé a cílené, uvolnění a stabilizace během dne přetěžovaných oblastí, protažení a relaxace. Na lekci využíváme různé pomůcky (bosu, činky, flowtoning, overbally, fitbally, expandery, gumy). Hodina je vhodná i pro začátečníky.

Více informací
SENIORSKÉ CVIČENÍ

Jedná se o pomalé, nenáročné cvičení s pomůckami na protažení celého těla při relaxační hudbě.

Lekce jsou vhodné nejen pro starší cvičence, ale i kohokoliv, kdo má chuť zatrénovat si v pomalejším tempu.

Více informací
ZDRAVÁ ZÁDA

Během lekce si osvojíte vhodné dýchání a správné nastavení těla. Důkladně a kvalitně procvičíte postupně všechny segmenty páteře, posílíte hluboké zádové a břišní svaly, které napravují držení těla, a protáhnete přetížené a zkrácené svalové skupiny. Pravidelné cvičení pomáhá řešit pohybové obtíže a je vhodné také jako prevence jejich vzniku.

Více informací
Ploché břicho, funkční tělo

Cvičení pomalého charakteru, které se zaměřuje hlavně na posílení CORE, hlubokého svalového stabilizačního systému. Během lekce si osvojíte základy zdravého posilování břišních svalů, správnou aktivaci středu těla i vhodné dýchání.

Více informací
KRUHOVÝ TRÉNINK PRO ŽENY

Velmi efektivní způsob hubnutí a tvarování postavy založený na principu tréninku ve fitness.

Lekce speciálně sestavená tak, aby docházelo ke spalování tuků a tvarování problematických partií. Základem jsou poznatky z oblasti fitness a individuálního tréninku, které jsou modifikovány do podoby skupinové lekce.

Více informací
PROBLÉMOVÉ PARTIE

Lekce se zaměřuje na posilování problémových partií (břicho, záda, paže, hýždě, stehna). Společně s jednoduchými aerobními kroky a závěrečným funkčním strečinkem jde o lekci vhodnou pro ty, kdo si chtějí zdravě a kvalitně posílit celé tělo. Hodina je vhodná i pro začátečníky.

Více informací
TABATA

Efektivní druh intervalového tréninku, který Vám pomůže vytvarovat postavu, zvýší fyzickou kondici, sílu a vytrvalost.

Více informací

NOVINKA!

LETNÍ PILATES - každý prázdninový čtvrtek od 9.00 s Kačkou.

 

Během léta cvičíme v omezeném prázdninovém provozu, rozvrh znovu zaplníme od září.